2013. február 19., kedd

2.Nap - Vorderer Maralmfall



Vasárnap teljes létszámmal ellátogattunk a  Vorderer Maralmfall alá. A hétvégén eléggé zsúfoltak a jegek a völgyben. Ez egy magasan lévő darab, itt elviselhető volt az emberlétszám, de korántsem éreztük magunkat magányosnak :)
Peti egyből bekezdett a bal oldali WI5-ös pillérrel (az volt szabad ) Én másodban mentem utána. Rázogattam a kezem lábam rendesen, és így is úgy besavasodtam, hogy megváltás volt felérni. A zavaró az volt amikor csak úgy kongott-bongott a jég a vékonyabb helyeken. Kissé ijesztő....
Gáborék közben megtolták a jobb oldali részt WI3+-ért, aztán cseréltünk. Most én másztam előre. Az útvonal valamivel hosszabb, de emészthetőbb volt. Közben a nap is kisütött. Jó kis mászás volt.
Délután lenéztünk még a Toom Stoned sektorba. Itt két rövid, de velős jég található. Peti megmászta a bal oldalit WI4+-ért. A többiek követték. Gábor szerint valamivel nehezebb volt most a jég. Mivel fölülről ömlött a víz, én valahogy nem éreztem olthatatlan vágyat hogy megmásszam, úgyhogy lenn maradtam  de legalább szárazon :)

Topo:

-Vorderer Maralmfall
-Toom Stoned sektor

Időjárás



táborunk

Vorderer Maralmfall

WI5-ből letekintve

Gábor a pilléren

Jobb oldali variáns kezdete

Toom Stoned Sektor

Felmenet a jegekhez

Pisi party

Peti a jégoszlopon

Gábor csapja

Brezó követi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése