2014. február 18., kedd

Val d' Allos - Avagy egy hét csapatás a Francia Alpokban!



Síelés terén nagy tervekkel indultam neki a szezonnak. Majd a remek őszies idő sorba tette tönkre törékeny álmaim. Már-már mély depresszióba süllyedve zokogtam otthon a kamra legsötétebb sarkában, amikor angyali üdvözletként zengte nekem Lukácsa Laca, hogy van pár last minute hely az AT4HU egyesület által szervezett Francia síútra.
Na nem is kellett ennél több. Azonnal igent mondtunk Krisztivel. Végül Laca is belátta, hogy ide több mint érdemes ellátogatni, így a hét végén már együtt ültünk a buszon további 50 lelkes sírajongóval.
Az egész hét nagyon jó hangulatban telt. Kriszti megtanult síelni, mi pedig Lacával megcsúsztunk pár szép vonalat a pályák mellett. Voltak nagyon szép napsütéses napok, volt hogy szakadó hóban csúsztunk. Volt igazi mély, álom porhavunk és volt, hogy a melegtől megeresztett fehér csodában küzdöttük le magunk az erdőben. Volt móka-kacagás, buli és asztalon táncolás :D
Röviden, minden ami ilyenkor elképzelhető!

De inkább beszéljenek a képek és videók helyettem:


Keresem a lécem a porhóban...

A lehetőségek kimeríthetetlenek! 

.

Nyomaink

.

Kriszti és én  
Egy kis fókázás a legjobb lehetőségekért

Kriszti kimerészkedik a pályáról

Egy szép balos

és egy szép jobbos :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése